BQ

Blir inget BQ i Luleå imorgon. Självklart kommer det ju att hända annat kul men man blir ju som sugen på att åka när man hör saker som detta: http://www.bearquartet.com/web_elements/videos/bear_quartet_-_before_the_trenches.wmv . Videon är riktigt dyr och påkostad, en fröjd för ögat med alla coola effekter och så!

¨
The Bear Quartet pryder min vägg.

Istället blir det inget mindre än klassfest imorgon. Tyvärr upptäckte jag till min fasa att mitt Dangerous Vinus håller på att ta slut, bara tre flaskor kvar nu! Morgondagens upplägg är: Vara på skolan kl halv ÅTTA (!) och repa, sjunga inför skolan kl halv nio och halv tio, äta lunch, sjunga på ett företag, after work med ett riktigt skönt randomgäng och sedan klassfest @ gurkens. Förvänta er inget bloggande imorgon, I will be upptagen, vilket var länge sedan. De senaste dagarna har varit jäkligt datorbaserade och jag hatar det, men.. bloggning är ju kul, särskillt som läsarantalet har ökat ganska drastiskt. Prenumerera på bloglovin folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0