Attack! Attack!

Har just fått höra bland det absolut sämsta jag hört i mitt liv. Låten I kissed a girl av nått band som enligt last.fm var ett hardcore/post-band har lyckats skapa detta extremt dåliga sound. Attack! Attack! heter de och ja, såhär låter skiten:


Varenda del är sjuk, först det vanliga äckliga remixandet á la station 8 med megajobbig bas och laserinspirerade syntar samt med sång som är så autotunad (fixad i en dator) så att man inte kan utskilja om sången är sång eller om det typ är en.. keyboard... Iaf så kanske Attack! Attack!, som bander heter, insåg att de just höll på att göra världshistoriens sämsta låt och försökte då rädda det hela med att slänga in en "cool" del,  2.15 in i låten.

Nej detta kommer jag inte att hämta mig ifrån på ett bra tag, nu måste jag skölja öronen med nått bra.

Hej!

Kommentarer
Postat av: erik k

Det här var den sämsta jävla talanglösa skiten jag någonsin hört

Postat av: Anonym

steka-i-båt-musik

2009-12-15 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0