afahlgren.blogg.se

Har spenderat tiden efter att jag kom hem från skolan åt att läsa alla mina blogginlägg. Tog inte jättelång tid, sedan jag skapade bloggen har den ju faktiskt vilat mer än den vart aktiv.






Om ni inte ids göra som mig och kolla tillbaka på min blogg kan ni kika på alla dessa mästerliga bilder som funnits på min blogg. Detta är väl ca 50% av det totala antalet bilder så något mer behövs väl inte egentligen Jag rekommenderar dock starkt att ni läser era egna bloggar, det kan vara till mycket nöje. Originellt tips va? Jo, jagvet!

Nu blir det att hugga tänderna i historiahelvettet igen, skrev en hel sida på skolan idag som jag glömde att spara, gör mig bara ännu mer hatisk mot detta. Nåväl, vad är väl en dag framför TVn när AIK har match. Det kan ju vara tråkigt och segt och dåliga kommentatorer och alldeles... alldeles underbart!

Men det blire inget av, nu ska jag in i Meinheimmerskolans värld igen. Peace.

Kommentarer
Postat av: linda

Blir så av med Cult på avslutninskonserten haha

2009-12-01 @ 17:24:40
URL: http://laldal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0