4 h

Vad är det som ingen har men som alla vill ha och som ingen förstår att de inte kan få på samma sätt som förut eftersom att de är för gamla? Ni vet nog.

Dagen före julaftonen och trots att jag inte har det på samma sätt som förr i tiden så känner jag mycket mycket harmonisk. Det gäller nog att inte söka efter det utan bara njuta av att vara ledig och få sova 12 timmar/natt, vilket jag gjorde även natten till idag.

Hade nyss en mycket trevlig middag med familjen där pappa rudolf berättade om alla konstiga jultraditioner de har på posten. Jag börjar alltid skaratta när posten komemr på tal, det varakr finnas så många roliga karaktärer där, sådana som man inte trodde fanns påriktigt!


Sliten. Men anledningen till bilden var inte att visa upp hur sliten min pappa kan vara utan för att skryta över vår fina gran. Ni skulle se den i när det är mörkt ute och den lyser upp rummet!

Ikväll blire film med familjen, vi ska se Arn 2, kan nog bli mysigt. Kan även meddela att min efterlängtade Sam's Town anlände idag och även om man kan lyssna på skitN på spotify eller vart fan som helst så äre kul att ha själva materia-skivan. Lite känsla på nått sätt. Jag har även gjort ett litet konstverk på min vägg här hemma, alla mina LP skivor sattes upp på väggen, det blev fint och jag önskar att jag kunde ta kort på det och visa eder alla. Detta går dessvärre inte utan kamera, så en kamera måste jag ju skaffa, nästan enbart i detta syfte. Frågan som kvarstår är ju dock, vad ska jag skaffa för kamera. Jag vill ha en digital systemkamera som ligger i 3000-kronorsklassen, kommentera gärna vad ni tycker att jag borde satsa på och länka gärna till denna så att jag kan kika lite på den!

Ha en underbar jul allesammans, även om den där berömda julstämningen infinner sig så är det en tid för vila och njutning. Ta vara på det. Puss och Kram! / livscoach Elisabeth.


Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha, jag hörde att tomten var förbi och skrämdes?

2009-12-23 @ 19:56:25
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/
Postat av: junior

vår gran är finare, vi har nordens alla flaggor i toppen!

2009-12-23 @ 21:24:38
Postat av: Augustus

hörde att juniors gran även hade en flagga som var nazitysklands på ena sidan och nya moderaternas på andra sidan

2009-12-23 @ 21:26:23
Postat av: jhäla

HAHAHAHAHAHHAHA

2009-12-23 @ 22:57:37
Postat av: senior

stämmer bra det grabbar. Ingen riktig jul utan blå flaggor!

2009-12-24 @ 10:44:48
Postat av: augustus

Skönt att Hakan kan peka med hela handen och visa var skåpet(i det här fallet de ovan nämda brunblåafalggorna) ska stå(i julgranens topp ofc).

2009-12-25 @ 03:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0