Sol!

Idag har det vart sol kära läsare. De e nice med sol, jag å Elias har suttit på hans altan och låtit våra bleka kroppar stekas med en slumpande iPodradio i bakgrunden, fan fresh.

När den där Ottilia slutat skolan tog vi en promenad bort till Per som nydligen handlat en ny gitarr. Den va fin, mycket fin, blev sugen själv. Efter det åt vi middag som bestod av frukt, kommer stå mej i flera månader!

Idag kom de riktiga "Here comes the sun vårkännslorna", därför lägger jag självklart ut denna vårens globala hymn till allmänn avlyssning, the youtube blogging continues.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hm, jag lyssnade också på here comes the sun idag.. direkt när jag kom hem från skolan, faktiskt !

2009-04-22 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0