Rimma simma, in i nån flummig dimma....

Vägskäl

Nu följer ljudet av regn med dig in i dina drömmars värld.

Fyra dagar tillsammans tar slut, det har vart någon sorts emotionell irrfärd.

               

Har du lett mig vilse eller har du inte vetat vad du vill?

Det har inte jag, vet bara att med dig så står allting runtomkring helt still.


Droppar från himlen möter rutan på min bil, de träffar även min kind trots att jag sitter inuti.

Det gör så ont men trots detta så önskar jag dig bara väl, men hade jag fått välja hade detta inte vart vårat vägskäl.

                

Aldrig tidigare har jag låtit släppa ett så hårt tag och bara följt med i en ström.

Aldrig förr har jag vart med någon i en bubbla, fått stanna kvar i en dröm.

    

Igår kväll vaknade jag upp, det var nog meningen att det var så det skulle bli.

Allting som hände och sagts var äkta men gick ändå som på manus, med någon sorts filmlik regi.


Droppar från himlen möter rutan på min bil, de träffar även min kind trots att jag sitter inuti.

Det gör så ont men trots detta så önskar jag dig bara väl, men hade jag fått välja hade detta inte vart vårat vägskäl.


Men du ska veta att jag tycker om dig mer än vad jag vill ha dig, 
och jag bryr mig mer om att du mår bra... än att du mår bra med mig.


Kommentarer
Postat av: j

jättefint!

2009-04-14 @ 12:31:39
Postat av: lurra

superfint gumman!

2009-04-15 @ 00:06:52
Postat av: nån

din blogg e fan kass



2009-04-15 @ 17:39:27
URL: http://luxurylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0