Onsdag 15/4

Hej. Har inte skaffat någon fresh design ännu och orkar därför inte med någon promotion för bloggen, skiver mest för att det faktsikt är...kul...!

Gårdagskvällen va nice, alla grabbarna börjar komma hem från Stockholm, Kalix, Jävre och barnvaktande så det va kul med en lite get together. Dock övergav jag å Ante gänget för att dra å lira spel hos Isac. Det var trevligt men tyvärr tror jag det gav Isac lite magsår... Kände att jag egentligen inte borde dragit dit av "some certain reasons" men när boysen av nån anledning skulle draigång Truman show så hade jag inget val, klarar inte av den filmen, mår dåligt av att se den.

Sedan drog jag hem och slog INTE igån datorn, lade mej i sängen istället och pratade precis som igår några timmar i telefonen. Måste väl erkänna att jag främst pratade denna gång, lyssnade väl tyvärr lite för lite. Men lyssna kan jag också, lovar!

Idag har jag chillat på vårt hustak med den yngre av bröstvårtetvillingarna, ikv blire kanske att träffa den andre av de grekdragna pöjkarna och förhoppningsvis några blev i "Beyond Six Lionskollektivet" som Lurra vill kalla det.

Lägger ut ett litet "självporträtt" som jag gjorde i akvarell för någon dag sedan.

 

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: o

fräst pratade, kan man säga så?

2009-04-15 @ 17:58:42
URL: http://dancingelephants.blogg.se/
Postat av: karro

haha tänk att du gav dig ut i den här välrden igen. blir kul att få läsa iaf=) i miss you!

2009-04-15 @ 20:31:55
URL: http://lately.reallife.se
Postat av: soffan

men det var inte dig jag syftade på, iddi!

ser inte det som någon slags börda, mer som ... en bror;)

2009-04-16 @ 00:37:23
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: Isabella

Gillar din blogg as mkt Anton:) Om du fortsätter så här kommer du bli stor inom några år. Förhoppningsvis kan du tjäna ihop så mycket pengar att du har råd att lämna Varuträsk och spela musik ute i Europa. Många människor kommer glädjas.



Ses på Hultsfred! PEACE



MvH



Bella L



regus ggolb nid

2009-04-16 @ 22:35:02
URL: http://blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0