Fredag!

Äntligen fredag!
En ganska chill skolvecka hare vart, inga prov lr så, mycket behagligt.
Nästa vecka bär det av till Venedig, kommer bli superkul, även om jag känner att det nästan finns saker som jag skulle kunna stanna hemma för...

Ikv blire rep inför morgondagen, dagen då alla Umeåband ska snegla upp mot oss, lite avundsjukt men ändå uppgivet, och sucka, "det finns tyvärr inte mycket att göra åt, de var ju faktiskt bäst".

Egentligen kanske jag har nån sorts tanke att det är fel att tävla i musik osv MEN det hjälper inte när det faktiskt är så frukstansvärt roligt och det finns så väldigt nice priser i potten om man vinner!

Dessa spolingar ska göra allt för att skaffa en biljett till Eskilstuna imorgon:


Ha en trevlig kväll, ses i kyrkan kl 11 imorgon då mina konfirmander bli vuxna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

good luck :)

2009-04-24 @ 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0